
- Drogie Panie robiące zakupy na stronie https://pgclothes.com/ nasz sklep nie jest poprawnym miejscem dla Waszych zwrotów. Takie powtarzające się sytuacje są dla nas bardzo problematyczne i nie będziemy więcej zajmować się poszukiwaniem właścicielki zwrotu, pisać do sklepu, że kolejna Pani najwyraźniej nie wie na jakiej stronie zamawiała ubrania i wysyła zwrot do nas czyli do sklepu kompletnie niezwiązanego z tym w którym zamówienie składała. Informujemy, że wszystkie Wasze zwroty, które błędnie do nas wysyłacie, będą przez nas wyrzucane.
Nie jestem w stanie zrozumieć, jak można zamówić coś na jednej stronie, a zwracać go do nas czyli zupełnie innego sklepu.
- ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych produktów w sklepie www.polishgirlboutique.pl w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:
Zwracany produkt wraz z dokładnie wypełnionym formularzem ( do pobrania tutaj ) należy odesłać na adres:
POLISHGIRL BOUTIQUE
PL.STANISŁAWA MONIUSZKI 11
25-334 KIELCE
Jeżeli masz problem z pobraniem formularza, możesz napisać go odręcznie ☺️
Jeżeli jest taka możliwość proszę o wysyłanie paczek kurierem, niestety paczki z poczty polskiej często do nas nie trafiają, a listonosz, pomimo naszej interwencji w placówce pocztowej nie zostawia nam awizo i nie ponawia doręczenia, przez co często nie wiemy, że na poczcie czeka na nas zwrot i paczki wracają ponownie do nadawcy. Jeśli decydujecie się jednak na wysyłkę pocztą, prosimy o przesyłki rejestrowane i zachowanie dowodu wysyłki wraz z jej numerem.
Sklep www.polishgirlboutique.pl nie ponosi odpowiedzialności za paczki wysłane pod błędny adres.
- Zwrot powinien zostać dobrze zabezpieczony, odpowiednio zapakowany. My staramy się, żeby produkty które do Was trafiają były zawsze były zapakowane i wyprasowane i jest nam bardzo przykro jeżeli czasami trafiają do nas zwroty, które są pogniecione, zwinięte w kulkę i owinięte workiem na śmieci. Szanujcie proszę naszą pracę bo jesteśmy tu dla Was.
- Zwracany towar nie może być noszony, uszkodzony lub zabrudzony. Musi posiadać metkę i należy do niego dołączyć formularz zwrotu.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów, w tym koszt przesyłki.
- Formularz zwrotu powinien zostać poprawnie wypełniony i zawierać: nazwy zwracanych towarów (bez kodów towaru), prawidłowe ceny (z uwzględnieniem rabatu, jeśli był naliczony), a także całkowitą kwotę do zwrotu. Może być napisany odręcznie, ale musi zawierać wszystkie informację, które podaliśmy wyżej. Numer konta należy podać jedynie w przypadku pobrania oraz przelewu tradycyjnego. Brak szczegółowych informacji na formularzu może opóźnić procedurę przyjęcia zwrotu.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są tą samą metodą płatności, jaka była wybrana przy składaniu zamówienia, w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. W przypadku płatności za pobraniem zwrot realizowany jest przelewem tradycyjnym na podany w formularzu nr konta.
Pamiętajcie też, że nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysłanych za pobraniem lub do paczkomatu.
WYMIANA
Procedura wymiany polega na odesłaniu wybranego towaru do zwrotu i jednoczesnym złożeniu nowego zamówienia. Informujemy, że proces zwrotu będzie przebiegał bez zmian, a za nowe zamówienie należy dokonać opłaty.