WYMIANA I ZWROTY
Drogie Panie robiące zakupy na stronie https://pgclothes.com/ nasz sklep nie jest poprawnym miejscem dla Waszych zwrotów. Takie powtarzające się sytuacje są dla nas bardzo problematyczne i nie będziemy więcej zajmować się poszukiwaniem właścicielki zwrotu, pisać do sklepu, że kolejna Pani najwyraźniej nie wie na jakiej stronie zamawiała ubrania i wysyła zwrot do nas czyli do sklepu kompletnie niezwiązanego z tym w którym zamówienie składała. Informujemy, że wszystkie Wasze zwroty, które błędnie do nas wysyłacie, będą przez nas wyrzucane. 
Nie jestem w stanie zrozumieć, jak można zamówić coś na jednej stronie, a zwracać go do nas czyli 
zupełnie innego sklepu.
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych produktów w sklepie www.polishgirlboutique.pl w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Zwracany produkt wraz z dokładnie wypełnionym formularzem do pobrania tutaj ) należy odesłać na adres:

POLISHGIRL BOUTIQUE
PL.STANISŁAWA MONIUSZKI 11
25-334 KIELCE  

Jeżeli masz problem z pobraniem formularza, możesz napisać go odręcznie ☺️

LINK DO FORMULARZA ZWROTU

Jeżeli jest taka możliwość proszę o wysyłanie paczek kurierem, niestety paczki z poczty polskiej często do nas nie trafiają, a listonosz, pomimo naszej interwencji w placówce pocztowej nie zostawia nam awizo i nie ponawia doręczenia, przez co często nie wiemy, że na poczcie czeka na nas zwrot i paczki wracają ponownie do nadawcy. Jeśli decydujecie się jednak na wysyłkę pocztą, prosimy o przesyłki rejestrowane i zachowanie dowodu wysyłki wraz z jej numerem.  

Sklep www.polishgirlboutique.pl nie ponosi odpowiedzialności za paczki wysłane pod błędny adres.

  1. Zwrot powinien zostać dobrze zabezpieczony, odpowiednio zapakowany. My staramy się, żeby produkty które do Was trafiają były zawsze były zapakowane i wyprasowane i jest nam bardzo przykro jeżeli czasami trafiają do nas zwroty, które są pogniecione, zwinięte w kulkę i owinięte workiem na śmieci. Szanujcie proszę naszą pracę bo jesteśmy tu dla Was.
  2. Zwracany towar nie może być noszony, uszkodzony lub zabrudzony. Musi posiadać metkę i należy do niego dołączyć formularz zwrotu.
  3. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów, w tym koszt przesyłki.
  4. Formularz zwrotu powinien zostać poprawnie wypełniony i zawierać: nazwy zwracanych towarów (bez kodów towaru), prawidłowe ceny (z uwzględnieniem rabatu, jeśli był naliczony), a także całkowitą kwotę do zwrotu. Może być napisany odręcznie, ale musi zawierać wszystkie informację, które podaliśmy wyżej. Numer konta należy podać jedynie w przypadku pobrania oraz przelewu tradycyjnego. Brak szczegółowych informacji na formularzu może opóźnić procedurę przyjęcia zwrotu.
  5. Zwroty kosztów transakcji realizowane są tą samą metodą płatności, jaka była wybrana przy składaniu zamówienia, w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. W przypadku płatności za pobraniem zwrot realizowany jest przelewem tradycyjnym na podany w formularzu nr konta.

Pamiętajcie też, że nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysłanych za pobraniem lub do paczkomatu.

 

WYMIANA

Procedura wymiany polega na odesłaniu wybranego towaru do zwrotu i jednoczesnym złożeniu nowego zamówienia. Informujemy, że proces zwrotu będzie przebiegał bez zmian, a za nowe zamówienie należy dokonać opłaty.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl